måndag 28 juni 2010

"OtursFörföljdÄgglossningsBitch"

Kan det vara pga ägglossning som jag känner mej som en mindre trevlig varelse idag?
Dagen har börjat snuskdåligt:

*Kommer in i badrummet - toan LÄCKER någon jävla stans. Var iaf blött som fan på golvet.
TREVLIGT!?
-NOT!!!

*Kände en djävulsk HUNGER - men INTE på ngt som fanns i MITT kylskåp eller skafferi.
-Nej, där fanns inget kul att stoppa i sig. Slutade med att jag bara gjorde en kopp varm choklad.

*CHOKLADEN - Hade tydligen för avsikt att driva mej ändå mer ner i det onda "ÄgglossningsHysteriskaElaksTräsket", för så fort jag bara RÖRDE vid min chokladmugg så SPILLDES det!
Kan ju bara FÖRESTÄLLA dej hur vansinnig jag kände mej efter att först torkat choklad på diskbänken (där det först spilldes då jag gjorde mitt FÖRSTA försök att förflytta muggen in till TVrummet), Efter torkad diskbänk blev nästa anhalt HALLEN - Väl där såg jag hur chokladen hade lämnat SPÅR efter oss mellan diskbänk och hallmöbel -
"dropp dropp och PLUMP-fläckar",
torkade upp igen och VÄL FRAMME vid tvbordet upptäcktes att jag hade MISSAT att torka UNDER muggen, så nu var det choklad även på detta bord att torka upp.

-Ok, nu tror ni säkert att jag hade en sådan ÖVERFULL MUGG och är tokdum som inte fattar att det då rinner över.
Faktum är att muggen INTE var tokfull, nej det var en hel cm till kanten.... (typ iaf)
GIVETVIS var det betydligt MINDRE i muggen när den väl hade tagit sig från kök till TVrum. . .

Detta var min DAGSSTART.
Nu är det bara att hålla tummarna för att jag inte sticker till stan i em och köper en massa "HormonÄta".
Har ju faktiskt LOVAT mej själv att återgå till mina "normala" rutiner igen nu efter midsommarhysterin.

Först och främst ska jag och Melv ta oss till Garpenberg och rehabiliteringen
Får se hur det går där. . .
Om de står ut med en elaksint hormonkossa eller om jag blir dränkt i sjön (det skulle jag nog behöva).
Idag ska jag ju ÄNTLIGEN få träffa "C" igen som jag skrev ett inlägg om här för ngn dag sedan!

Lämnar min otursfyllda lägenhet nu och hoppas att den inte brunnit upp eller ngt innan jag kommer hem igen!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar