fredag 11 juni 2010

Snöstorm & drivis

.
Fan vilken urusel natt jag har haft!
Nu är jag stressad inifrån och ut.
Jävla piss!
Tur att jag har snuffsen (Melvin).
Jag och han har, som vanligt, tagit vår morgonprommis idag. TROTS att det var regnigt och grått ute.
Detta är jag mycket stolt över då dagar som dessa har varit ypperliga tillfällen att få stå över allt vad rörelse är.
Melvin gillar INTE när det regnar. Han fick helt enkelt gilla läget och lunka med matte idag!
Nu tror jag att mina prommisar endast skulle kunna stoppas av snöstorm och drivis faktiskt!...

Kan inte påstå att jag gick med "hurttempo". Var det ngt man sket i så var det väl det?!
Huvudsaken var att jag gick den lilla rundan!

När jag kom hem "dog" jag. -Lade mej på soffan.
Skulle duscha... Jag duschade!
Tog mej dock 2,5 timmar (alltså hela duschproceduren)...

Idag skulle jag verkligen behöva handla... Känns dock lååååångt borta.
Mycket folk ute idag också då det är student och allt sånt...
Får se om det lyckas.

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Vad duktig du var som tog dig ut i regnet. Jag såg genast en chans att vara inne, dåligt!
    Många kramar & pussar vännen!

    SvaraRadera