onsdag 9 juni 2010

DataStrul!

.
Tänk vad himla bortkommen man blir så fort datorn inte beter sig som den brukar!
Jag anser att jag kommer ganska bra överens med min "lilla svarta".
Ändrade syn på det "perfekta samarbetet" igår då den helt plötsligt inte alls ville jobba.
Tror att den hade smittats av min extrema tankebubbla!
-Den ville nämligen bara ägna sig till det - tänkandet.
-Fastnade.
Ja, den tänkte BARA men kom aldrig fram till något!

Så jävla typiskt då jag hade ett viktigt (för en gångs skull) ärende som jag skulle ägna mej åt.
-NOT.
Tillslut tappade jag humöret.
Jag menar: hur kul är det att sitta och känna sig TOTALT BLÅST?
Vad gör man när datorn beter sig så?
Jag startade om, lät den tänka lääääääänge, drog ur kontakten, uppdaterade uppkopplingen.. -Inget kunde få den på bättre humör.
Slutade med att jag stängde av och kröp ner i sängen.

Guess what?!
Idag fungerar den som vanligt igen!
(peppar peppar)

Bra bra.
Nu har ni lärt känna min dator också!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar