torsdag 10 juni 2010

Joggingtur

.
Joggingtur - låter det inte ambitiöst?!
Sanningen bakom denna hurtiga rubrik är att jag har lagt in några "springsteg" i min ordinarie prommis.
Att detta är något som JAG skriver i MIN blogg är helt otroligt då jag ALDRIG trodde att jag skulle ta ett enda steg mer än jag nödvändigtvis behöver (rättare sagt - som Melvin behöver).
Men nu så, nu har jag fan kommit igång!
faktum är att idag gick vändan så "fort" att jag faktiskt fick utöka den (!!!).
Gick alltså en längre prommis idag och, tro det eller ej, men det kändeds BRA!
Kände mej inte som en döende snigel med andan högt upp över öronen när jag kom hem TROTS den längre sträckan!

Ett problem är nu bara att min kropp kräver ett par bättre skor om den inte ska lägga ner denna otroligt höga träningsnivå.
Jag funderar på om jag kanske ska offra mina underbara aerobicsskor.
De är stabila, lätta och supersköna!
Men tänk om jag vill gå på aerobics till hösten då?
Hittar jag ett par PRECIS lika bra dojor igen då?...
Detta tåls att tänkas på.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar