onsdag 16 juni 2010

Besvikelse

Nu befinner jag mej i ett "oflyt"...
Några negativa störningsmoment:
-PGA en viss händelse igår så känns konserten i långshyttan inte speciellt lockande(...),
-jag funderar mej toksvettig på mina "cellförändringar",
-Vad fan ska jag lyckas jobba med?,
-När ska jag få min nya psykolog som ska lyckas få mej att "hitta med själv"?!
-VEM blir nu denna "fantastiska" människa?...

Just nu skulle jag egentligen befinna mej i Skoga på hundkurs. (Vilket jag verkligen njuter och blir "glad" av)
Åkte, som vanligt, dit till kl 18.
Väl där klargjordes att:
"PGA all denna MYGG har vi beslutat att kursen avslutas här för att sedan köra igång igen den 4:e Augusti".

Tack och Hej Leverpastej!
-Kan inte annat än erkänna min totala BESVIKELSE... som ett litet bortskämt barn.. men så är det iaf - jag är besviken...

Fy fan vilket långt surinlägg detta skulle kunna bli!
Jag känner mej så sur och deppig just nu att jag nästan blir irriterad på mej själv!
Skulle kunna skriva HUR mycket som HELST om detta!

Tänker/ Orkar dock inte göra det så jag väljer att sluta HÄR.

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar