söndag 17 oktober 2010

Imorgon: NY vecka NYA/HÅRDARE tag!

Hej svejs, här kommer ett snabbt bloggrejs!

Har nämligen inte tid att skriva även då jag har MASSOR att berätta!
Ska därför köra ett "snabbryck" nu får se vad jag får med. . .

Det är nämligen så att jag, på min födelsedag, fick en TV (vilket jag har skrivit om redan) av mamma och pappa.
Har nu blivit riktigt trevligt att se på tv och ikväll, kl 21:00, blir det "Rallybrudar". . . !
Där av denna BRÅDIS!

Idag har jag varit hemma i Skedvi då vi hade lite "23:års kalas" för mej.
- Sweet!
Av min kära syster fick jag långfillsingar och en vit sjal - precis vad jag hade önskat mej! -PERFEKT och TUSEN TACK SNUTTAN!
Av faster, kusin och farbror fick jag en spabehandling! - Lovely!
Farmor, mormor, morfar, moster, morbror och kusiner gav mej pengar. -Kanonbra då jag nog tänker köpa riktigt bra grejer att göra rent nyllet med.
Exuviance - DYRT men SNUSKIGT EFFEKTIVT!
Inget man unnar sig då man är luspank men NU ska jag köpa mej detta för mina födelsedagspengar. -TACK!

Här kommer en något tung bekännelse:
Under de senaste TVÅ veckorna (fan, det är nog de senaste TRE veckorna. . . MINST. . .) har jag fuskat en hel del med maten. . .
Alltså INTE så att jag har låtit bli mat - Nej, jag har ätit på tok för mycket och på tok för FEL!
Har varit lite stressad och lite nervös, mm.
Då jag GENAST märker stigande siffror på vågen och att kläderna krymper ovanligt snabbt under perioder som dessa så har jag beslutat att öppna ögonen i TID denna gång!
Det är bara några kilon jag har gått upp.
Innan dessa "NÅGRA" blir till "MASSA" kilon så tänker jag ta tag i mitt beteende NU!
Eller i morgon - MÅNDAG (dessa jävla måndagar...)

Har även varit kass på att plugga.
Inlämningsuppgift på onsdag och då jag tycker att nuvarande kapitel är skitsvårt så har jag "glömt bort" att jag studerar.
Nu är det hög tid att ta tag i även den biten.

Johoo! -Allt detta med start i morgon.
Nu är det RALLYBRUDAR, OSTKROKAR, COLA och SNÖREN (jordgubbssmak) som gäller. . .

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar