onsdag 27 oktober 2010

Många "borden" men...

Det finns mycket man "borde". . .
Idag t.ex är Melvin i Skedvi.
Jag är alltså hundledig.
Tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att, i lugn och ro, sätta sig och läsa lite i studieboken.
Är ju liksom dags att börja arbeta med det slutgilltiga "projektet" snart.

Hur som helst så belutade jag att dagen skulle startas med en vända i massagestolen.
Under tiden som den knådade på min snart sönderknådade rygg började huvudet att spinna så där snabbt igen.
Denna gången spårade jag inte ur och fick ångest, nej nu resulterade "spinnet" i en Barnbok!
Titel och "starten" kom som från ingen stans.
Har länge varit sugen på att skriva en bok men VAD ska den handla om och HUR gör man?...
Jag får olika ideér hela tiden som, tyvärr, inte alls hänger ihop.
Skulle jag skriva en bok på alla dem så skulle det bli lite Schizo . . .
Men NU fick jag en idén och jag började skriva.
Återstår att se vad det blir av detta (Om det blir ngt över huvudtaget...).


Denna förmiddag resulterade i en början till barnbok, ett blogginlägg och inte ett skit NÖDVÄNDIGT plugg!
Attans!
Nu ska jag göra mej i ordning.
Kl 13:00 ska jag träffa IMA (som ska få titta på min knöl), efter det blir det gruppterapi.
Men före detta ska jag träffa kusin vitamin en sväng tänkte jag.
Hon flyttar till Norge den 7:e Nov så jag vill passa på att vara lite med henne.
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar