måndag 11 oktober 2010

Rädda mej!

FY FAAAAN!!!!!!!!
Nu går det inget bra för mej alls!
Blir så jävla trött och less så jag vill bara gå och dö eller ngt.

Telefonjäveln har, sedan läääänge, krånglat.
Började med att stjärnan längst ned i vänstra hörnet slutade fungera - kunde inte använda STORA bokstäver i sms.
Detta var inget katastroffall direkt.
Värre blev det då 9 började krångla - Tröck jag hårt som fan fungerade den. Antingen blev det dubbla siffror ( då kunde jag bara ta bort en) men ibland blev det bra med lite hårdare tag.
Siffra nr 5 kom sedan i "krångelstegen". Den ville inte alls ibland, men om man höll in knappen läääääääänge kom siffran 5 upp. man kunde där efter "bläddra" om femman till en bokstav om det är sms vi snackar.
NICE.
De senaste dagarna har knapp 9 gett upp helt och hållet.
Sist, men inte minst, slutade volymhöjarknappen att fungera.

NU - Precis NYSS - slog mobilen AV sig!
Jag slog då PÅ den igen vilket följdes av att den bad mej skriva i PIN-Koden!!!!
Oh Shit!
Min pinkod innehåller siffran 9!!!
-Fungerar NOT!
Efter ett totalt psykbryt (som jag ÄNNU INTE kommit ur) så har jag lyckats få telefonen att be om PUK-koden!
VILKEN ÄR DET DÅ???!!!
Jag har haft samma jävla nummer sedan jag var 13 år så vart dessa papper är har jag NOLL koll på!
Inte i mina pärmar iaf!

MAMMA!!! -KAN DU VARA SNÄLL OCH KOLLA HEMMA OM DU HAR DEM KVAR I NGN SVINGAMMAL PÄRM?!

Vet fan inte vad jag skall göra nu.
Detta är så jävla frustrerande så jag håller på att tappa kontrollen helt på mej själv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar