tisdag 26 oktober 2010

Möte - Psyk - Möte

Idag har jag en något "stel" dag framför mej. . .
Fy fan vad jag HATAR när jag tar IMPULSIVA beslut och ger mej in i saker som jag inte ALLS vill!
Eller förresten, det jag pratar om nu känner jag mej faktiskt rätt blåst på.
Det krävs MYCKET mer av mej än jag fick uppgifter om då jag blev tillfrågad om detta.
Sånt blir jag jävligt ARG på!
Arg ARG ARRRRG!
Ångesten ser en rejäl anledning till att smyga sig in och ta över mej i situationer som dessa.
Jag är ju skitförbannad på dem som "undanhållit" hela sanningen för mej samtidigt som jag blir hysteriskt galen på mej själv då jag tar på mej saker överhuvudtaget som jag egentligen inte behöver då jag vet att jag har fullt upp med mej själv redan som det är! (pjuh! lång mening)

Stesolid är bara att fetingglömma då jag måste ut och köra bil idag...
Hur fan skall jag stå ut?
klockan är nu 10:30 och denna dagen kommer inte vara över förens TIDIGAST 20:30 ikväll...
Det är tråkigt som fan att känna sig så jävla negativ och nervig som jag gör just idag.
En riktig Bitter-Fitta är vad jag är.
Vill inte vara sådan!

hmmm... Tror att jag skall klä på mej alla kläder fram och bak och ut och in idag.
Varför?
-DÄRFÖR!

Kidnappa mej själv kanske?
Rulla in mej i ett fett lager silvertejp och hänga mej upp och ned i gardinstången?!
Där kan jag hänga hela eftermiddagen och peka finger åt alla nyfikna jävlar som "går förbi".
Så får det bli!

Bitter-Fittornas riksförbund tackar för nu!
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar