söndag 16 maj 2010

7 åring fick kondom - TACK MC donalds!

.
Kolla denna först:
http://www.norran.se/nyheter/utrikes/article285527.ece

.
Ok.
Jo, visst kan väl även jag fundera på HUR fan de tänkte där...
Men samtidigt, istället för att vara en gnällig bitterkärrnig så väljer jag att se just detta positivt

Det kan ju vara bra att presentera kondomen för våra "barn" tidigt så att de, när det är "dags", liksom redan då HAR ett förhållande till det "ultimata" könssjukdomsskyddet.
Kanske inte ska gå in i detalj på vad en kondom är just i sju års ålder.
Men man kan presentera den som t.ex en vattenbalong!
Perfekt!
Då får de även kunskapen om att man måste vara mycket varsam när man öppnar den.
Annars tappar den sin funktion då vattnet kommer att rinna ur. . .

Åren går och när stunden är inne och sexdebuten ett faktum, kommer ungdomarna INTE att rata kondomen pga att det skulle bli "pinigt" att inte veta hur den fungerar eller hur man ska göra.

Nej, kondomen har ju då varit med i leklådan sedan 7 års ålder. *TaDaaa*

Tack MC donalds för att ni bidrar till färre könssjukdommsfall i nästa generation! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ?
.
**********************************************************************************
.
Jag mår S K I T.
Är jävligt trött på livet just i detta nu.
Orkar fan inte skriva ens.
Går och lägger mej och hoppas på mindre tung dag i morgon.
.
.
*NattiNatt*
.
Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Tack! Jag hoppas det går bra. Jag hejar på dig vännen, du är så duktig! puss o kram

    SvaraRadera