söndag 9 maj 2010

SmalPiller

.
Förut bestälde jag "bantningspiller" från en internetsida.
Det var utländska SUPERPILLER som innehöll "efedrin" och satte därför en jävla fart på kropp, själ och fettförbränning!
Kalas!
Detta drog dock igång ett helvetiskt liv från alla håll och kanter vilket jag insåg var ENORMT önödigt då pillrena uppenbarligen INTE innehöll efedrin..

Sedan dagen då jag beställde mina "superpiller" (detta var ca 1,5-2 år sedan) så har jag fått, minst en gång i veckan, reklam-mail från "supersidan".
Då jag vägrar slänga ut pengar på ren SKIT så har jag givetvis inte beställt mer från dem.
De saknar mej uppenbarligen för gissa vad jag hade i min BREVLÅDA idag?! (Antagligen kvar sedan i fredags då jag inte tog in posten)
Ett VANLIGT brev, med innehållande reklam från dem!

Jag kunde inte låta bli att le när jag läste... Tänk att jag en gång TRODDE att det fanns sådana UNDERpiller!


Hör bara här:
" 'X' levererar de resultat som du tidigare bara har hört talas om vid påhittade kundrapporter och före - efterbilder.

Samtilga kost- och träningsexperter är enade - det handlar inte om vad du förbränner på löpbandet under 30-60 minuter när du är på gymmet, utan vad kroppen förbränner den resterande tiden då du är vaken.

Folk som säger att det inte finns några genvägar är fel ute. 'X' hjälper dej inte bara att öka metabolismen/fettförbränningen - utan den minskar även hungern samtidigt.

vid intag av 'X' kommer kroppens värme att höjas och fettet börjar smälta redan efter första veckan. Bli inte förvånad om du gått ner 10-15 kg efter en månads användning."

Vad ska man säga?... En desperat tjej var ju givetvis villig att riskera vad som helst för att testa! Fungerar det så är det fantastiskt!

Tyvär så gör det ju inte det... Så jävla sorgligt att man kan bli så desperat att man går på sådant trams!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Samma här, fick ett jävla brev hem till föräldrarna! Skit kul! Inte!

    M-

    SvaraRadera