fredag 14 maj 2010

Inget för "kräsmagar"

.
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Telefonen ringde idag... Fick som vanligt akut hjärtklappning när den körde igång.
Blev definitivt INTE bättre när jag såg att det var dolt nummer!...
Eftersom psyk skulle ringa och informera mej om jag fick vara med på gruppterapin eller ej så tog jag mitt förnuft till fånga och svarade.
Det var "AC".
Gissa vad hon sa!?
-Jag var välkommen att vara med i gruppen!
Hon hade mailat med "G" och de tyckte, bägge två, att vi skulle pröva om det kunde fungera!
Jag är så glad!
Tror verkligen på detta!
Onsdag kl 13.30 ska jag vara på plats!

har varit med mamma och syster till Avesta idag.
Vi hade suuupermys!
mamma bjöd oss på fika.
Hon och syster åt något som var OTROLIGT gott men såg förbannat äckligt ut och hade ett ÄNDÅ äckligare namn!
Gissa vad det hette?!
-MOLUSK!!!!
Var bara tvungen att ta en bild...

Detta är då en ätbar "MOLUSK"..

Detta (till synes ÄCKLIGA bakverk) är faktiskt gjort på helt vanlig negerbollssmet. Dock format till något annat än en boll, där även ena änden är doppad i choklad (syns tyvär inte då den delen här är uppäten). Tyckte att denna var kul! Visar bara på min usla, men även sköna humor! -lättroad.

Nu borde jag lägga mej då jag försöker få lite rutiner på min sömn. Känner dock att jag BORDE förklara mitt sätt att uttrycka mej lite.

Skrev ju "Negerboll", vilket numera är strängt "förbjudet". Jag ratar dock detta "förbud" då jag ALLTID sagt "negerboll" men ALDRIG menat något illa med det. ÄLSKAR "negerbollar" och det är verkligen inte en negativ bakelse så jag kan inte förstå varför det skulle vara så OTROLIGT farligt att använda sig av det.

Detta skulle jag egentligen kunna skriva HUR MYCKET SOM HELST om. Det skulle tyvärr ta längre tid än jag har kvar i vakna timmar detta dygn så det går inte. Gör det säkert och gärna en annan gång. Tycker bara att det är VIKTIGT att vi kommer ihåg och tänker på att vi är ALLA olika. Olika på ALLA sätt och vis. Hår, hudfärg, man, kvinna, tro, kroppsbyggnad mm. INGEN är lik någon annan men vi ska fan vara stolta för dem vi är OAVSETT! Om någon tänker hänga upp sig över vissa ord eller andra "småsaker" så är det upp till var och en. Jag väljer att lägga min energi på annat.

*NattiNatt*

Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. Kul att du får chansen att vara med gumman!!

    Pussisar!

    SvaraRadera
  2. YES Fan va bra att du får vara med i gruppen! Hurra! Va glad jag blir för din skull! De funkar nog super bra!
    Kramar M

    SvaraRadera