söndag 30 maj 2010

Helikopterbesök


Kan inte påstå att det är VARJE dag som helikoptrar bestämmer sig för att landa utanför mitt fönster direkt.
Men igår hände det!

Var ett jävla oväsen och när jag kikade ut för att se vad som stod på ser jag hur buskar och träd låg som slickade efter backen. -Gräsmattan hade blivit "lndningsplan" för en helikopter.
"ÄNTLIGEN!" Tänkte jag då jag var rätt säker på att det var JAG som skulle kidnappas för att tillbringa resten av mitt liv i total lyx någonstans i Skåne eller så.
Tyvärr var det inte riktigt så.
Ur helikoptern klev fyra grabbar som tydligen inte var ute efter mej.
Nej, de visade sig att det skulle in och käka på HOTELLET som jag bor granne med.

Jahapp, så var det med det.
Men men, man bor ju där det händer saker (-NOT), så detta var inte sååå konstigt i min lilla värld... (därför jag var TVUNGEN att fotografera och skvallra med granntanten om vad/vilka det kan ha varit osv...)

Har firat MORS DAG på värdshuset idag.
Trerätters middag med mor, far, SysterYster, mormor, morfar och farmor.
MysPys och jävligt GOTT!
-Tusen TACK!


Efterrätten *mumms*

Ska skriva lite om Micke och Sofias URTREVLIGA fest också.
Kommer i nästa inlägg. Hinner inte mer då jag ska på körövning NU!
Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar