onsdag 26 maj 2010

Svar på nytt CELLPROV

.
I februari var jag och tog ett cellprov vilket visade sig vara positivt.
Jag hade alltså cellförändringar.
"Cellförändringar" kan även vara ett "virus" som kroppen läker bort av sig själv,
därför skulle jag göra ett nytt prov.

För ca 3 veckor sedan gjordes alltså ett nytt prov.
Fick svar idag - FORTFARANDE CELLFÖRÄNDRINGAR!

Grattis till mej!

Min hjärna, som för övrigt gör allt för att mina dagar ska fyllas med diverse "brydderier", får nu ÄNNU ett ämne att lägga till i "att-oroa-sig-idiot-mycket-över" listan!

Jag får ju iofs YTTERLIGARE tillfällen till att ÖVA på mina "trevliga" "GYNrepliker" som jag ägnade ett helt inlägg om för några veckor sedan..
-Ja, jag kommer ju att bli proffs på detta, något lössläppta, "sära-på-benen" beteende innan dessa turer är gjorda verkar det som.
Får se det positivt.. (?)

Nej, allvarligt talat - Gud och Fan vad himla TRÅKIGT detta faktiskt känns!

Bitter-Fittan har nu ännu en anledning till att mata egensinnet!

Nu ska jag krypa ner i sängen.

*NattiNatt*
Kram , Puss

1 kommentar: