fredag 21 maj 2010

Ny Psykolog?

.
hmmm...
Har precis gjort en låtlista till morgondagens spelning.
Ja, vi ska faktiskt spela i morgon.
Jag brukar skriva massor med "panikinlägg" inför spelningar då jag brukar vara skitnervös inför både det ena och det andra.
Dock inte denna gång...
Nu sitter jag nästan och blir nervös för att jag INTE är nervös...

Jag längtar faktiskt efter att få riva ur mej lite skit i morgon.
Har varit ganska turbulenta dagar nu så jag har en hel del "känsloenergi" att "spy ur mej", vilket jag i morgon får möjlighet att göra i form av musik.
Blir skönt.

Idag, imorgon med förresten, hade jag tänkt att bli RIK på hästarna.
Spelade en dagensdubbel idag och passade även på att fylla i ett V75 system tills i morgon.
Dock har vi ju "gig" så jag kommer inte kunna kika på loppen..
kanske finns någon i publiken som har koll på hur det gick. Kan ju fråga. :o)
Med mikrofon i handen har man ju möjlighet att göra sig hörd på alla sätt och vis.
Det ska man väl utnyttja?...

Har varit hos "G" idag (psykologen).
-GUD vad vi sitter fast!
Nu har jag nog fått det mesta som hon har att erbjuda.
Känns som att jag sitter fast i en lerpöl med henne nu och hon kan inte hjälpa mej loss..
Kanske dags att gå vidare?

Gissar att hon känner lite lika då hon faktiskt lade fram ett förslag till mej idag:
Jag skulle kanske börja hos en ny psykolog i Hedemora då jag ska gå MBT-behandling där?..
Vore enklare för mej och Gruppsykologerna då de ska samarbeta med den individuella psykologen också.

Hon sa även att vi, isf, skulle fortsätta vår kontakt men kanske typ en gång i månaden.
hon skulle alltså inte LÄMNA mej, utan finnas där hela tiden IFALL jag inte skulle känna mej trygg med dem i Hedemora.
(Det har ju hänt förut)
Kändes JÄTTEBRA!

Ringde Hedemora direkt och de skulle ordna med en psykolog åt mej där.
De tyckte att det verkade kanonbra då det blir så mycket lättare för oss alla på det viset.

"Hannaskräck" som jag har, var jag ju TVUNGEN att upplysa om att henne skulle jag ABSOLUT INTE ha för våra allas säkerhet. (sa kanske inte PRECIS så men jag MENADE så. . . )
Svaret jag fick då var att henne skulle de absolut inte sätta mej hos.
Det var "AC" (Gruppsykologen) FULLT medveten om! *pust*

Tack och bock!
Då känner jag mej lugn men förväntansfull!

Lördagen den 29/5 ska Deep Valley spela i Fäggeby.
VICAN; ska vi gå?
Kan ha tjejmys på kvällen och sedan gå över dit?
Du vet ju hur jag är så det kan hända att jag "svänger" igen och inte alls orkar.
Som det känns nu så vore det supermys!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar