torsdag 6 maj 2010

DagsSammanfattning

.
GODIS: Inget - Men idag har jag fan varit sugen. In i helvete sugen om jag ska vara ärlig...
MOTION: Prommis med Jenny och hundarna - ca 45 min, hundkurs och några "kortpromenader" för Melvins skull.
STEG: 10053 st. -Det minskar! :( Nu blir det helg också... ser mörkt ut..
Känner mej:
Ganska sur och "struttig".
Hundkursen gick bra faktiskt och det var himla kul!
Tycker även att jag är duktig som klarar av att hålla mej ifrån godis och även har lyckats gått ÖVER 10000 steg i tre dagar nu!
ÄNDÅ känner jag mej låg, sur och nere..
Kan hända att det är ren trötthet och inte svårare än så..
Ska lägga mej nu får se om det är bättre i morgon.
*NattiNatt*
Kram , Puss

2 kommentarer:

  1. Om du är van att käka mycket godis, så kan det vara abstinens från sockret faktiskt som gör dig lite låg ;) Men jag lovar, det går över! Det gäller bara att hålla suget på armlängds avstånd, så klingar det av (har jag hört) :) Har du sett mitt mail om helgen? Puss

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är gumman!!! Både med godiset och motionen!! *Stolt*

    Så fort mina ben slutar "föda barn" kanske vi kan se till att få min stegräknare i ordning? Har haft en skitlänge som jag inte har orkat "installera"...

    Skulle vara supermotiverande att hålla lite koll ju!

    Ha det bäst!!
    Pussar

    SvaraRadera