fredag 28 maj 2010

Dos promenados!

.
I know!
Kalla mej gärna "hurtbulle"! det är helt OK! ;o)
Jag är jävligt nöjd med mej själv när jag lyckas åstadkomma iaf EN prommis om dagen.
Idag blev det som sagt TVÅ!
(Vi bortser från att jag käkat MC D...)

I morgon blir det grillning och mys hemma hos Micke & Sofia.
Det blir kuligt. Hoppas på bra väder bara.

Tänkte att jag skulle starta min morgondag med en prommis, sedan tänkte jag ta mej hem till mor och far för att utnyttja deras sällskap vid frukostbordet.
Efter det ska jag försöka övertala pappsen att hänga upp min boxningssäck i ngt träd där hemma så jag kan använda den!
Fick den en jul men den har aldrig "kommit upp". -Nu är det dags!

I går var vi ju (VI= rehabiliteringsgruppen) hemma hos Alexandra och boxades på hennes säckar i hennes trädgård.
Var otroligt effektivt må jag säga och jag fick verkligen "blodad tand".
När jag faktiskt har en egen säck så ska den banne mej användas oxå!

Kram , Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar