lördag 8 maj 2010

GODISMISS!

.
GODIS: En pingvinstång! - syrran slängde fram en sådan på bordet när vi spelade kort.
Rev givetvis av plasten och började glatt sätta i mej den...
Efter första tuggan insåg jag mitt misstag och spottade ut... Lite överdrivet då jag, som sagt, endast gör detta för min skull. Åt upp den och känner inte att det var någon större katastrof.

MOTION: Långtur (ca 1 h 50 min) med syster. Myspys!

STEG: 10022

Känner mej:
Jävligt trött.
Nästan sjuk nu igen... Fysiskt... men det är nog psykiskt.. Äh, vet ej...
Mysigt att ha fått umgåtts med syster iaf!

Kram , Puss

1 kommentar:

  1. Tycker verkligen att det varit mysigt att få umgås så mycket med dig nu i helgen! Längtar tills nästa helg som är en långhelg, då ska vi fösöka ta oss ut på fler långprommisar tycker jag!! :) puss och karm!

    SvaraRadera