onsdag 5 maj 2010

Kommentarer....

.
.................-Är givetvis välkomna om du/ni läser min blogg!
.
Vican (www.vicwe.blogg.se) skrev en kommentar till mitt inlägg "FARLIG POST".
Hon skrev att hon också hade fått brev från "statistiska centralbyrån" förut och att man ibland FICK saker som TACK för att man deltagit i undersökningen. (tex en trisslott)

Nu blev jag ju HELT 100 på att det är en STORVINST på just den lotten som jag skulle få om jag deltog... Har ALDRIG vunnit mer än 25*2 på en triss förut så... -TÄNK OM!

Kanske kan be någon annan, som inte lider av telefonHAT, att svara och låtsas vara jag!
Vilken bra idé!
Inser att jag då måste dela med mej av den stora trissvinsten när den dagen kommer oxå.
Gör jag GÄRNA!
Hur som helst så blir en trissvinst bara ett pluss för mej. Stor som liten, delad som hel!
.
.
Frivilliga "telefonpratare" kan anmäla sig i kommentarsfältet! ;o)
.
.
Nu kallar skogen på mej. Ska till rehabiliteringsgruppen i Garpenberg!
Stegräknaren är på och jag är bra sugen på att slå gårdagens ca 13000 steg!

Kram , Puss!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren på min blogg!

    Ett tips på att komma upp i massor av steg är att åka till en stad du aldrig varit i, och turista. Jag och en vän var i Tallinn i fjol och hamnade på närmre 30000 steg på en dag... Tur dock att det fanns så många fik att stanna till vid och vila fötterna emellanåt. :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan anmäla mig frivillig..!

    Men är du säker på att det är via telefon? Det brukar ju vara en massa frågor som man ska kryssa i och skicka in?

    Massor med pussar på dig!

    SvaraRadera
  3. Matilda - Tack för tipset! Bra alternativ till att knåpa ihop lite steg!

    Vican - Perfekt! Räknar med dej som "telefonpratare"!
    Jag är SÄKER...

    SvaraRadera