onsdag 12 maj 2010

Dessa jävla kvällar...


Kvällarna har börjat bestå av ångest igen. . .
Svart
Tungt
Jag är inte sann..
Jag bluffar mej fram.
Tar skydd bakom masken som så omsorgsfyllt gömmer allt som faktiskt är jag.
Den fungerar bra.
Jag lurar både mej själv och andra under dagtid.
Kvällstid försvinner masken och jag får möta mej själv vilket inte alls är upplyftande..
.
Hoppas så mycket på denna gruppterapi nu..
.
Den terapi jag går i fungerar tydligen så att om jag mår dåligt och har det tungt så får jag tider varje vecka,
känner jag mej någorlunda "bra" när jag är där så blir jag inplanerad ca 3 veckor fram...(!!!)
INTE bra!
Det händer MYCKET på tre veckor... Det kan hända MYCKETEN DAG!....
.
*NattiNatt*
Kram , Puss

3 kommentarer:

  1. Nu höll jag på att skriva en lång kommentar här :) Men jag raderade den och kommenterar öga mot öga ist ;) Kramis kram från Jenny & Candy

    SvaraRadera
  2. Det där hjärtat har jag också haft med förut.. Bra text! Puss o Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Vackert och sorgligt skrivet.
    Det där med terapi är så knasigt. Vissa veckor känner man inte för att gå för att livet känns så mycket lättare, sen pang så där rakt på kommer alla känslor från ingenstans. Tre veckor fram är ju absolut inte optimalt, hoppas du får komma dit tidigare.

    SvaraRadera